بعله باشد که رستگار شویم =|

بعله باشد که رستگار شویم =|

ریـــــــــدم ، ریــــــــــدی ، ریـــــــــــــد

ریـــــــــدیم ، ریـــــــــدید ، ریــــــــــــدند

.

.

.

.

.

.

.

.

.

و اینگونه بود که فصل امتحانا تموم شد

=|

 



نظرات شما عزیزان:

victor
ساعت22:53---1 بهمن 1393
بستگی داره ... ممکنه 6 نمره کم بکنه .... کلا که خیلی ترم دو سخت تر میشه ..ماشالله مدرسه هم کم نزاشته ..از هفته اول دوباره شروع کرد به امتحان (⊙_⊙)نامردا !..یک بار دیگه اومده بودم اینجا ..ولی اون موقع چیزی ننوشتم ریا نشه (∩_∩)
جلل خالق =/ آره واسه ماااااام =| کیصااااااافط ^__^


victor
ساعت18:02---30 دی 1393
خیلی هم .... بد تموم شد .... .... الان دو روزه تو بيمارستانم از بس که این فشار امتحانا زیاده ... الان با این که تموم شده...احساس میکنم فشارش 6برابر شده ... (ماشالله ترم دوم اوضاع درسی قراره بد تر بشه!)(6به خاطر این بود که قراره ترم دوم ... ضریب 6 داشته باشه) کلا از وبتان باید بسياررررر تشکر کنم ... چون واقعا روحم تازه گشت ....
حدیث:هووووف من خودم به شخصه نااابودماااا =/ ضریب 6 که کمک میکنه به ماها نمرمون بیشتر میشه =| نمیشه؟؟ راستی ازین وراااا :D
قررررررربونت ^__^ خواهش ^__^


donya
ساعت17:06---26 دی 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 دی 1393برچسب:, ] [ 14:13 ] [ Narges & Hadiseh ]

[ ]